Bästa sättet att börja dagen med:PW

Godmorgon!
 
Jag hade klockan på sju och gick ut och tog mig en powerwalk. Det är det bästa sättet att starta dagen på. Var ute i ungefär 40 min. Planen för idag är att jag ska göra mig iordning för att åka till stan och shopppa med min bror och mamma. Sedan ska jag åka till stallet för att fixa Winnie. Sedan ska jag, Annna, Emelie och Annie(En grym fotograf) rida bort til göteborgs horse park för att hoppa pay and jumpen. Fast det är bara jag och Anna som ska hoppa. Sedan när vi kommer tillbaka så har jag kvällsfodring, så kommer inte vara hemma förrens sent ikväll. Men jag älskar att ha massa att göra, till en viss gräns.
 
Bild från när jag var på ghsk förra gången.
 
Alexandra


Kommentarer
Anonym

hej tjejen
lycka till på pay and jump
love pappa

2013-05-10 @ 11:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0