Detta är underbart!

Jag har så mycket tankar, funderingar och ideér i mig just nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen, det känns som om jag spricker om jag inte får skriva av mig snart, det skulle dock bli ett så långt inlägg så ingen skulle orka läsa det men om jag drar kort om nån grej iallafall så får jag lite utlopp för mina tankar haha
 
US - Torslanda ridklubbs egen ungdomsektion spm ÄNTLIGEN  fått lite fart, shit är så taggad till att verkligen göra det bättre för ungdomarna på klubben, lära känna nya människor, och varje möte vi haft hittills (två haha) har sprudlat med energi och ideér!
 
Priffe - You know it ;) Pratat med Chritstian, lagt upp grymma planer, Jag struntar i alla som säger till mig att jag borde ut och tävla CR NU med honom, jag vet att vi inte är redo alls. sommaren kommer då kör vi, till hösten är det tävlingar som gäller om utbildningen går åt rätt håll, jag ska även starta honom i dressyr! tanken är ju faktiskt lite fälttävlan så småning om så han måste ju vara vid dressyrstaket också haha! kommer få grym hjälp av tränare på vägen, Allt ska bli perfekt med P, och jag vet nu mer hur jag ska rida honom, hur hans veckor ska se ut, Jag har fått mer kött på bena helt enkelt.
 
Skolan är snart slut, vilket betyder sommarlov, massa planer med andra ord, sommarjobba är inklämt också, Kompisar, sommarkvällar, party, hästen framförallt hästen, familjen och lediga dagar som absolut tåls att få nya inplanerade grejjer, Älskar att ha mycket inplanerat, att få känna en gnutta stress eller att ha saker att göra hela tiden!
 
Alexandra fyller år ska fira henne har jag bestämt! :D
 
Bloggen! You will see säger jag bara!
 
Det var lite av vad jag tänkt på de senaste dagarna, andra grejer som jag känner mig taggad för är klassresan, klassfesten, börja träna i hoppgruppen med P, helgen som ska spenderas med goa vänner, grilla vid havet bland annat, skolan blir bra, födelsedag - kommer önska mig en bra dator, det kommer gynna bloggen. mitt rum ska få en liten makeover igen tänkte jag. massa i huvudet, vet inte om jag kommer koka över snart? haha
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0