4 saftiga inlägg väntas komma upp varje dag under fyra dagar från och med idag, alla vid 11.00, Det är inlägg om önskerubriker. I 3 av dom släpper jag verkligen tyglarna lösa och skriver ärligt, ett inlägg är det härligaste jag gjort, det är lite med deepshit, men som verkligen var skönt att skriva av sig. önskerubrikerna är
vad som gör mig glad
vad som gör mig ledsen
mina framtidsplaner
5 saker ni inte vet om mig.
det är dom jag skrivit nu och lagt på tidsinställt nu i fyra dagar, hope u like it!
 
Fortsätt komma på grymma grejjer ni vill jag ska skriva, det var kul och jag tror ní kommer tycka det är bra läsning! , blir det fler kommer jag nog dock lägga upp ett inlägg i veckan! Kom med fler ideer! :D
 
 
 
 
Detta är nog min mest charmiga bild jag har på Priffe. Ni som träffat honom, förstår nog vad jag menar, han är den mest nyfikna, sociala och påträngande ponnyn som finns! haha :D ♥
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0