Hallå hallå!

 
Haft massor att göra, så därför lite dålig bloggning, Kommer igån snart!
 
Tränade ju för christian i förgår och det gick jättebra, nu går det verkligen framåt, jag vet vad jag ska jobba och träna på, snackade lite med honom om hur jag ska gå vidare med Priffe, fick då hjälp med hur jag skulle lägga upp veckan och har lite mål uppsatta för nån månad framöver (fattar ni eller jag har satt upp mål... Inte likt mig) Det är bland annat, galoppfattningar! De ska sitta i från både halt skritt och trav, Det kräver också att han alltid ska vara framme för skänkeln, Börja hoppa med honom mer, Han är lixom 6 år nu ochm det är dags att höja ribban lite, nu ska han lära sig massa nytt, vi var redo för det haha, Allt ska ske i Priffes takt (fast jag får nästan sakta ner hans tempo egentligen haha) det ska inte vara stress, men ändå sätta lite fart! Härligt, Ut och kolla massa nya miljöer o.s.v ska också göras! Here we go!
 
Jag ska bland annat åka och hälsa på bjässen på bilden över på lördag, Han fyller år haha! Har jag tur kanske jag kan få sitta lite på honom och kanske ta några språng? Jennyyyyy? :D
Många har fördomar mot sånna som läcker, men guud det borde man inte ha! Han är en så go och duktig häst! hihi Jag har allt en liiiiten crush på nordisar och dölehästar haha! ;)
 
Emelie


Kommentarer
Annie

Jäklar vilken bamsehäst :o Den var ju ascool, en sån ska jag skaffa... Nån gång... :D

Roligt att de går bra för dig och priffe :D

2013-05-16 @ 07:11:34
URL: http://anniesphoto.webblogg.se
Jenny

Längtar. Men vi får fbmejla fredagkväll ang tid bara. vi har kvällen i stallet så vi åker nog inte ut innan 3tiden. kram

2013-05-16 @ 20:44:12
URL: http://www.livetmedlacker.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0