Hej hej!

 
Fullt upp med inlämningar till skolan och tävlingsfix hjälpare till Anna haha! Ska även bort för att hjälpa Alex knoppa Winnie ikväll! Han blir så fin i sina små "ärtknoppar" (Han har liten man) haha Söten!
 
Igår kväll var jag vid Kippholmen och hade det mysigt med några kompisar!, men nu sitter jag här med en väldans förkylning, För jag skulle tvunget bada! Det är jag och min knäppis kompis som gör sånt! Det var lixom bara vi som vill bada? undra varför höhö? Föresten ni som inte vet vad Kippholmen, så är det ett badställe haha! Hur som helst hade jag kul!
 
Jag sitter nu vid min pappas dator och bloggar och kommer få göra det ett tag, för nu har jag varken en telefon, eller en speciellt fungerande dator.... Jag ä lite utav en teknik marodör, inget jag är speciellt glad för! Jag är bara så himla klantig. men hur som helst har jag inte mycket bilder här efterssom det är pappas data, så ni kommer få en hel del bilder i repris ett tag! hehe :D
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0