Ni bestämmer rubriken!

 
Jag känner mig verkligen riktigt bloggsugen nu för första gången! haha Jag kommer lätt på olika inlägg, och jag försöker verkligen ta mig tid till bloggen, jag har börjat ta med mig kameran upp till stallet, egentligen till dom flesta ställena jag är på, just för att kunna bjuda er på nya bilder! min data har jag fixat, så den är inte lika konstig längre, Jag dammsög fläkten, rensade upp bland filerna + att jag lät virusprogrammet kolla igenom datan!
 
Men för att kunna bjuda er på mera uppdatering, så får ni allt hjälpa mig lite! Ni får kommentera lite olika rubriker jag ska skriva om + att jag ska kolla tillbaka lite bland kommentarerna för att fullfölja andra önskerubriker jag har fått som jag aldrig gjorde! Låter det bra? :D Så kom igen och skriv vad just NI vill läsa om nu närni har chansen igen! :D
 
 
Jag blev lite förvånad över mina otroliga kunskaper med fantastiska Paint! *host*
 
Emelie
 


Kommentarer
Annie

Vad gör dig glad
Vad gör dig ledsen
Framtids"planer"
5 saker vi inte vet om dig

Hähä, de va de bästa jag kunde komma på ;)

2013-05-06 @ 20:21:04
URL: http://anniesphoto.webblogg.se
Annie ... igen...

Du kan göra en rundtur i ditt stall kanske? :D

2013-05-08 @ 07:33:35
URL: http://anniesphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0