Släkten!

Om en timme kommer min släkt på pappas sida och firar mig, mamma sida bor i Norge så det blir lite jobbigt för de att komma!
Denna dagen har jag inte haft mycket tid över, vaknade runt åtta och åt en god frukost sedan började jag plugga sedan åkte jag och pappa på lite ärende, sedan hem plugga och äta för att åka till stallet där jag har fixat allt inför imorgon. Och nu har jag varit hemma i en halvtimme och har hunnit duscha. Detta är första gången jag har satt mig ner för att titta bloggar osv. Både jag och Winnie är taggad inför imorgon. Laget ligger tvåa just nu så hoppas verkligen det går bra för laget imorgon också! Nu måste jag tvätta mina benskydd. Sedan ska jag fixa i ordning mig.

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0