Tisdag!

En dag närmare sommarlovet, har lång sovmorgon idag och som ni vet är jag morgon pigg och inte kan sova länge så jag vaknade två timmar innan jag skulle gå upp. Det bästa sättet att vakna på utan larm. Har pluggat en stund och ska fortsätta med det. Jag har bara 16 skoldagar kvar. Det är sjukt, nästan två veckor. Sedan är det ju helger och sådant. Men 15 dagar i skolbänken och en idrottsdag. Underbart! Men under dessa dagar så ska vi få in fem prov och två muntliga nationella och fyra inlämingar/redovisningar inte konstigt att skolan kör slut på oss ;)

Nu måste jag fortsätta att plugga!
Kram Alexandra



Kommentarer
anna

Hahaha standard med en Cola i handen

2013-05-14 @ 16:30:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0