Wihooo!

25 dagar kvar till AW! Har räknat ner sedan vi anmälde oss och då var det 228 dagar och det känns som om det har gått skit fort så 25 dagar är inget problem ;)

Igår var jag på övningakörnings kurs hela kvällen därför uppdaterade jag inte er. Så nu ska bara några papper skickas sedan får jag börja köra.

Idag har vi goaste dagen i skolan, på matten ska vi spela brännboll och sedan ska vi tömma våra skåp och lämna in nyckeln. Sedan ska vi äta lunch med klassen istället för so lektion :)
Tror jag rider ut på Winnie idag.

Kram Alexandra

Kolla ponnyn!!!



Kommentarer
Caroline Bågfeldt

Om 200 dagar gått fort, tänk hur snabbt den veckan kommer vara över? :OO

Men whatever, det kommer bli så jäääkla kul! :D

2013-05-29 @ 21:04:24
URL: http://carolinebagfeldt.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0